Comunicat d'Aqualia
Aclariment sobre les trucades als veïns en les que, al·legant presumptes problemes de qualitat de l’aigua ...
21-02-2012
aqualia, empresa concessionària de la gestió integral de l’aigua al municipi, informa que s’han detectat en els darrers dies trucades als veïns en les que, al·legant presumptes problemes de qualitat de l’aigua, sol·licita la concertació d’una visita als domicilis per tal de realitzar anàlisis d’aigua a l’interior dels domicilis particulars i oferint uns presumptes mecanismes de filtrat de l’aigua per a les seves aixetes. Aquesta empresa telefona utilitzant el nom del Servei Municipal d’Aigües.
aqualia desitja aclarir que en cap cas realitza aquest tipus de campanyes comercials i que qualsevol ús del seu nom per a aquesta activitat constitueix un il·lícit penal. El Servei Municipal d’Aigües, en el seu compromís de qualitat, analitza l’aigua de la xarxa de distribució sense necessitat d’accedir a l’interior de les vivendes.
A més, l’empresa vol transmetre la confiança en la qualitat de l’aigua distribuïda al municipi, com es testimonia en les determinacions analítiques realitzades al llarg de l’any al laboratori aqualiaLAB de Lleida, totes amb resultat satisfactori i apta per al consum humà, com estableix el RD Reial Decret 140/2003, pel qual s’estableixen els criteris sanitaris de la qualitat d’aigua de consum humà.
Per a qualsevol consulta, aqualia posa a disposició dels veïns el telèfon d’Atenció al Client 900 81 40 81.