Inici del proper curs 2026-2027 de l’Escola Bressol
18-04-2026
Benvolgudes famílies,
Us transmeto informació referent al proper curs 2026-2027 de l’Escola Bressol Municipal Pas a Pas.
L’Escola Bressol escolaritza alumnes a partir dels 4 mesos en el moment de començar el curs al setembre i fins a tres (3) anys. Feu tantes preinscripcions com fills desitgeu matricular.
El dia 24 d’abril, de 17.00 h a 20.00 h, us convidem a visitar les instal·lacions de l’Escola Bressol i a conèixer l’equip docent i de referència del curs 2026-2027.
És important tenir en compte que, en funció de les preinscripcions rebudes, la direcció del centre i l’Ajuntament faran les actuacions oportunes d’acord amb els criteris publicats pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
Us adjuntem el calendari i la sol·licitud de preinscripció.
Les taxes previstes pel curs 2026-27 son les següents:
Taxes
I-0
Matrícula: 70 €
Mensualitat: 120 € (horari de 8:45 a 12.30 i de 15 a 16:45 h)
1 hora extraescolar (mes) 20 € (acollida matinal o tarda mínim 5 alumnes)
1 hora extraescolar esporàdica 10 € l’hora
I-1
Matrícula:70 €
Mensualitat: 120 € (horari de 8:45 a 12.30 i de 15 a 16:45 h)
1 hora extraescolar (mes) 20 € (acollida matinal o tarda mínim 5 alumnes)
1 hora extraescolar esporàdica 10 € l’hora
I-2
Matrícula: 70 €
Mensualitat: Gratuïtat – Reglament Departament d’Educació.
1 hora extraescolar (mes) 20 € (acollida matinal o tarda mínim 5 alumnes)
1 hora extraescolar esporàdica 10 € l’hora
Altres serveis
Aquests serveis fan referència als períodes de vacances de Nadal i de Setmana Santa. S’oferiran sempre que es compti amb un mínim de 15 preinscripcions i tindran un cost addicional a la quota establerta, d’acord amb l’ordenança municipal corresponent.
Horaris:
Els horaris de l’Escola Bressol Municipal Pas a Pas són els següents:
• Horari lectiu: de 8:45h a 12:30h (matí) i 15:00h a 16:45h (tarda)
• Horari acollida optatiu: de 7:45h a 8.45h (matí) i de 16:45h a 17:45h (tarda)
INFORMACIÓ IMPORTANT
-La matricula es cobrarà durant el mes d’agost.
- Les quotes mensuals es cobraran entre el dia 20 i 30 de cada mes.
- Per qualsevol dubte o aclariment referent a la gestió i funcionament de l’escola poden posar-se en contacte amb l’Ajuntament i/o la direcció de l’escola.
- El període escolar comprèn els mesos de setembre fins al juny, essent opcional el mes de juliol. Per aquest motiu, l’alumnat que estiguin interessats en assistir al centre durant el mes de juliol, hauran de comunicar-ho anticipadament.
Trobareu més informació a l’adreça web: http://www.rossello.cat/pasapas